Zit ik echt zo simpel in elkaar?

Zit ik Echt zo simpel in elkaar?
Ontdek jouw gebruiksaanwijzing

Vera van de Ven (1955) heeft een levensritme ontdekt gebaseerd op de 4 jaargetijden waardoor je gemakkelijker zicht en antwoord kunt krijgen op vragen als: Waarom reageer ik zoals ik reageer? Wat beperkt mij? Waarom overkomt mij dit? Haar zienswijze is begrijpelijk, simpel en verklaart waarom wij reageren zoals we in bepaalde situaties reageren en wat het doel hiervan is.

In dit boek beschrijft zij stap voor stap haar zienswijze aan de hand van haar eigen levenslessen, zodat je die gemakkelijk kunt vertalen naar jouw eigen leven.

Dit boek nodigt je uit je eigen gebruiksaanwijzing te ontdekken. Jouw rode draad, jouw kwaliteiten, alles wat jou emotioneel (aan)raakt en beweegt, zal zichtbaar worden. Je krijgt inzicht in wie je bent, zodat jij je energie kunt richten op wat belangrijk is voor jou. Zo vind je een goede balans voor jezelf.

"Kind, als je wilt dat je tuin mooi wordt, zul je moeten snoeien. Je moet ruimte maken voor datgene dat je wilt laten groeien en weghalen waar je niets aan hebt. Het lijkt alsof er niets overblijft. Maar geloof mij, het komt goed." Mijn Vader

Wie keuzes maakt en wegsnoeit wat hem belemmert, krijgt de ruimte om te groeien naar wat hij echt wil zijn en wie hij is.

Vera van de Ven heeft in dertig jaar bij de ABN Amro een groot scala aan leiding gevende functies vervuld. Daardoor heeft zij een schat aan ervaring opgedaan over hoe mensen functioneren. Sinds 2009 is zij gestart met haar bedrijf InnEarth en begeleidt op een unieke manier mensen die meer uit het leven willen halen. Haar visie is dat ieder mens het waard is om volledig persoonlijk te groeien en alles reeds bezit om vanuit zijn eigen kracht voluit te kunnen leven.

www.veravandeven.nl

Is Zit ik echt zo simpel in elkaar? het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Zit ik echt zo simpel in elkaar?