Zomerliefde

Zomerliefde

Rank 6174 Gelezen 127 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 41 Favoriet 2 Recensies 2
Literatuur & Romans Spots 4 Top25's 1   Topics 0
Sian Bishop heeft zich maar één keer in haar leven roekeloos gedragen en daar heeft ze haar geweldige zoontje Rory aan overgehouden. Ook al heeft ze geen spijt van de wilde nacht die haar leven veranderde, toch is ze voorzichtiger geworden. Ze laat zich door Richard, een degelijke, rijke vriend, overhalen om de chaos van Londen te verruilen voor een schattig huisje in het dorp waar ook hij woont. Als blijkt dat Richard
verliefd op haar is, overweegt ze op zijn avances in te gaan. Dat is wel zo verstandig.
Sian sluit al snel vriendschap met haar oudere buurvrouw Fiona en ze blaast haar meubelbedrijfje nieuw leven in. Maar het is op slag gedaan met al haar goede voornemens als Fionas zoon op een prachtige zomeravond thuiskomt na een lange reis.
Gus, wereldreiziger en hartenbreker, is charismatisch, woest aantrekkelijk en een volslagen verkeerde keus voor een alleenstaande moeder. Het is alleen niet de eerste keer dat hun paden elkaar kruisen
Fantasy
Van Holkema & Warendorf