Zondaarskind
  Luister een fragment

Zondaarskind

Gelezen 656 Aan het lezen 8 Wil ik lezen 164 Favoriet 45 Recensies 50
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Lijsten 3 Spots 1   Topics 0
'Zondaarskind' van thrillerschrijfster Marion Pauw is een spannend boek over wraak.
Geertruida 'Truitje' Langhout heeft altijd moeten vechten voor haar bestaan. Als ze als dienstmeisje bij een deftige familie gaat werken wordt ze verliefd op de oudste zoon. Ze raakt zwanger, maar dan worden haar plannen ijskoud gedwarsboomd door rivale Frédérique Vos. Zestig jaar later kruisen de paden van beide dames elkaar opnieuw. Deze keer laat Truitje niet over zich heen lopen. Ze neemt op ultieme wijze wraak.

Marion Pauw is bekend van de thrillers 'Drift', 'Daglicht', 'Jetset' en 'Hemelen', en haar roman 'De wilden'. De thrillerschrijfster schrijft het geschenkboekje voor de Maand van het Spannende Boek 2015. Haar boek 'Daglicht' is succesvol verfilmd met Angela Schrijf, Fedja van Huêt en Monique van de Ven.

Literaire thriller
Ambo|Anthos