Zonder gezicht

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 11 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0

Nu in midprice, het geweldige begin van de serie met Kate Marshall van bestsellerauteur Robert Bryndza

Zestien jaar geleden was Kate Marshall een veelbelovende jonge politiedetective bij de Londense politie. Tot ze de opdracht kreeg een seriemoordenaar op te sporen, en hij haar eerst vond. Kate’s carrière eindigde in een schandaal en ze bleef getraumatiseerd, verraden en publiekelijk vernederd achter.

Jaren later worstelt Kate nog steeds met de gevolgen als ze de kans krijgt haar verleden recht te zetten. Er lijkt een copycat-moordenaar actief die het afgrijselijke werk van zijn idool voortzet. Kate wordt opnieuw de verwrongen geest in getrokken van een moordenaar die ze maar al te goed kent. Ooit was ze het beoogde vijfde slachtoffer – en zijn opvolger lijkt vast van plan om het werk nu af te maken.

In de pers

‘Dit ijzersterke eerste deel in een nieuwe serie belooft nog veel goeds voor de toekomst.’ **** HDC-kranten

‘Het eerste boek staat er meteen, en past prima in het rijtje andere populaire Britse series van auteurs als M.J. Arlidge, Peter James.’ **** Hebban.nl

‘Wat een begin! Een goed opgezette thriller. Robert Bryndza heeft een nieuw personage geschapen met Kate Marshall en dat smaakt naar meer.’ Wim Krings in De Limburger

Spannende boeken algemeen
Meulenhoff Boekerij B.V.