Wat een intro

Angela 15 januari 2021
Ook ik heb dit boek mogen lezen voor de leesclub. Een boek dat ik zeker opgepakt zou hebben in de winkel of bibliotheek.
Het vorige boek (de zigeunerbruid) heb ik echter nog niet gelezen. Dat maakt voor dit boek ook helemaal niets uit. Er wordt een keer iets genoemd uit het andere boek, maar dit hindert totaal niet, het maakt misschien juist wel nieuwsgierig.
De intro zuigt je meteen in het verhaal, wat een sterk begin. Ik vind het alleen jammer dat dit sterke stuk niet nog ergens wordt herhaalt. Het is een spannend boek, dat vaak de aandacht weet te houden. Wel zwakte het boek op den duur even af en vind ik persoonlijk het eind veel te snel gaan. Toch lijkt het me een gaaf boek om verfilmd te worden. Juist ook door het aspect van het darkweb. Iets wat onbekend is, maar waar je toch stiekem nieuwsgierig naar kunt zijn..

Meer recensies van Angela