Spannend

Angela 26 juli 2021
Ik mocht hoogzomer lezen voor de leesclub hier op de site. Winterland, het eerste deel, had ik echter nog niet gelezen. Gelukkig bleek al snel dat het verhaal goed te volgen is zonder eerst het andere boek gelezen te hebben.
Zelf geef ik het boek 3 sterren. Er zat voldoende spanning in, maar ik verloor soms mijn aandacht voor het verhaal. Toch was het een leuk boek om te lezen en bleef het tot het eind een boek waar je lekker bij kon meepuzzelen.
Daarnaast is was het wennen dat je met drie personen door het verhaal gaat. Normaal lees ik vanuit één of twee perspectieven.
Wat ik daarnaast wel mooi vond, is de cover. Wat een spannende afbeelding, of dit komt doordat ik snel wegloop als er ook maar een wesp bij me in de buurt komt.

Al met al dus een leuk boek.

Meer recensies van Angela