Je mag wel bang zijn maar niet laf

Alexandra 23 maart 2021
Je mag wel bang zijn, maar niet laf is een boek dat ik met een lach en een traan heb gelezen. Een vlot geschreven, indrukwekkend verhaal over de geschiedenis van de familie Bakker. Een familie met een verhaal dat het zeker verdiend om verteld te worden!
Boeken van dit kaliber kunnen de neiging hebben om alleen interessant te zijn voor de familie zelf. Dat is hier zeker niet het geval, integendeel zelfs. De geschiedenis van de familie laat zien hoeveel er veranderd is in de loop der tijden, hoe dapper en oprecht deze mensen zich verzetten tegen onrecht en hoeveel liefde er in de familie heerst. Geen saai en feitelijk verslag, maar een fijn leesbaar boek dat ik ook zeker nog zal herlezen. Maar dan ben ik voorbereid en zal ik zakdoekjes klaar leggen!

Meer recensies van Alexandra