Scheepsberichten

Alexandra 18 mei 2020
Scheepsberichten van Rob Biersma neemt je mee op reis in een tijd waarin we zelf even niet op reis mogen gaan.
Tijdens de soloreis die hij maakte naar Suriname hield hij het thuisfront via mails op de hoogte van het reilen en zeilen aan boord van zijn schip. Leuk om te lezen hoe het er aan toe gaat, al was het hier en daar wel wat ‘karig’. Ik had graag uitgebreider gelezen over zijn belevenissen.
Toch heb ik mij zeker goed vermaakt met dit boek. Een boek dat ook voor niet-zeilers (zoals ik zelf ben) goed te volgen is. De hoge golven maakten mij bijna zeeziek als ik er over las en ik had ook echt het gevoel mee te reizen onderweg, had bijna het gevoel de vliegende vissen langs te zien komen.
Al met al een heerlijk boek om even bij weg te dromen naar een andere wereld!

Meer recensies van Alexandra