Kennismaking

Amanda 18 juni 2014
Dit was het eerste boek wat ik van Cornwell over Scarpetta gelezen heb. Ik moet zeggen, een prettige kennismaking. Het is wel goed te merken dat het al een 'oudje' was, het DNA onderzoek staat nog in de kinderschoenen en het digitaliseren heeft ook nog maar net zijn intrede gedaan. Ik vind de personages goed uitgewerkt, Scarpetta is mooi neergezet en je kunt je inleven in haar gedachten gang, waardoor ik het idee had dat ik er zelf bij was. Ze heeft mij ook goed op het verkeerde been gezet wat betreft de moordenaar, ze weet de verdenking mooi neer te leggen en de uiteindelijke moordenaar word pas echt aan het einde duidelijk, een totaal ander persoon! Erg spannende stukken en onthullingen. Ik heb met veel plezier gelezen en ga zeker de volgende boeken ook nog lezen.

Meer recensies van Amanda