Leven na leven

André 07 november 2020
Een ongewoon verhaal over de levens van Ursula Todd, haar familieleden, vrienden en diverse mensen die zij tegenkomt in haar levens. Je leert bepaalde mensen langzaam maar zeker goed kennen en je leert dat de keuzes die zij maakt, of voor haar worden gemaakt, in het leven verstrekkende gevolgen kunnen hebben haar leven en de levens om haar heen.

Een indrukwekkend verhaal die je nog lang bij zal blijven als je het boek uit hebt. Geen gewoon verhaal met een begin, midden en eind maar een verhaal over keuzes en het leven zelf.

Misschien is het verhaal net iets te lang. Zo rond pagina 375 was de vaart er een beetje uit, maar daarna komt het weer op gang tot de laatste bladzijde. Mocht je van levensverhalen houden en verhalen die net iets anders verteld worden als wat ggebruikelijk is, zeker een a aanrader. Ik heb er van genoten en ga de spin-off ook zeker binnenkort lezen.

Meer recensies van André