Brrrrrrrrrrr.... eng!!!

André 30 mei 2020
Ik heb dit boek begin 2016 gekocht naar aanleiding van een hele goede beoordeling op het lezersforum Ezzulia.nl. Met diegene die het boek toentertijd heeft beoordeeld woon ik inmiddels al ruim 2 jaar samen maar het boek zelf had ik tot nu toe nog steeds niet gelezen.

Samen met mijn vriendin doen wij elk jaar een lezerschallenge waarin wij in 30 categorieën een boek moeten zoeken en lezen. Eén van deze categorieën is "lees een boek dat je hebt gekocht in 2015 of 2016", dus een ideaal excuus om nu dan eindelijk het boek van Santiago eens op te pakken.

Om eerlijk te zijn had ik een thriller verwacht toen ik aan dit boek begon. Het is echter meer dan alleen een thriller. Het is een combinatie van verschillende genres; thriller, horror, fantasy & roman. De auteur weet deze genres heel goed samen te voegen tot een heerlijk leesbaar en vooral spannend (tot eng) verhaal. Al gelijk vanaf het begin weet hij de lezer in het verhaal te trekken waar je pas weer uit komt nadat je de laatste bladzijde hebt omgeslagen.

Dit boek blijft nog wel een tijdje in mijn hoofd rondspoken, verwacht ik.

Meer recensies van André