Het diepste verhaal van de drie

Anja de Rijk 20 juni 2022 Auteur
In het tweede deel gaat het verder met Anouk, en dit verloopt iets anders en vind ik eigenlijk het diepste verhaal van alle drie. Ik volg Gaby op facebook en ik merk duidelijk dingen terug daarvan. Dingen wat haar na aan het hart liggen las ik hier terug. Dit vond ik ook gelijk het originele aan dit verhaal, naast de cavia's trouwens. Dat is ook een leuke touch.

Ik vond de serie in het geheel heel prettig weg lezen, ik wilde zo snel mogelijk verder met lezen, als ik noodgedwongen moest stoppen. De serie is van een ander kaliber dan de diepgaande romans van Gaby. Maar het ene genre sluit het andere niet uit. Ik vind het prettig dat als een auteur diepgaand maar ook luchtig kan schrijven!

Dit en meer vind je op: FollowMeMove.com

Meer recensies van Anja de Rijk