Een boek dat leest als een sneltrein die bijna ontspoord.

#‎EstherVerhoef‬ ‪#‎LieveMama‬

Je kon er de afgelopen weken niet omheen en het leek wel of je overal het boek veelvuldig voorbij zag komen. Het leek wel of iedereen dít boek las. Zelf was ik na alle enthousiaste verhalen ook behoorlijk benieuwd en best nieuwsgierig of dit inderdaad zo'n gaaf boek was.

En die vraag kan ik met een volmondig JA beantwoorden. Een boek dat verslavend werkt en waarin je constant door wilt lezen. Zo ontzettend vlot geschreven dat het leest als een sneltrein die bijna ontspoord. Erg veel spanning en cliffhangers verwerkt in het verhaal, dat niet al te ingewikkeld in elkaar zit maar toch een andere kant uitgaat als je zou denken.

Vond het boek erg goed in elkaar zitten en het einde is een soort van einde waar je zelf een invulling aan kunt geven, een heerlijke THRILLER dus. Voor mij dik 4½ **** waard!

Meer recensies van Anne-Jan de Jong