Wederzijdse liefde?

Anne 01 maart 2023
Via de mail ontving ik van Sister Press een verzoek of ik het 1e deel van Lexi Blake wilde lezen. Sister Press is een jonge uitgeverij opgericht door twee zussen met een voorliefde voor spannende en romantische boeken.

Voor de verandering was de hoofrolspeelster een vrouw van mijn eigen, middelbare, leeftijd, Grace. Nadat haar man is overleden komt zij te werken voor een bedrijf, dat zonder dat zij het weet, ook werkzaamheden uitvoeren die niet binnen de wet passen.

Wie wel van die werkzaamheden op de hoogte is, is Sean Taggart, een voormalige soldaat die nu werkt voor het beveiligingsbedrijf van zijn oudere broer Ian, McKay-Taggart. Ze zijn door de CIA gestuurd om de baas van Grace te onderzoeken, en zijn taak is om close te worden met Grace.

Grace heeft BSMD fantasieën waar zij vaak over leest. Het toeval is dat Sean een Dom is die snel op de hoogte is van haar fantasieën. Om dichterbij de waarheid te komen komt hij dichter en dichter bij Grace. Maar wat gebeurt er als hij zich realiseert dat hij voor het doelwit is gevallen? En is het doelwit veilig voor haar zelf maar ook voor Sean?

Het boek is een aan en schakeling van seksscènes en actiescenes. Het leest als een snelle film. Waar ik bij de actiescenes op het puntje van mijn stoel kwam te zitten, gold dat voor de andere scenes minder. Misschien is het genre mij ontgroeit nadat ik het al even niet heb gelezen. Daarentegen als het lezen over BSDM voor jou wel nog favoriet is, kan je dit boek zeker lezen voor wederzijdse liefde.

Meer recensies van Anne