Heerlijk Zoet!

AnneliesLeest 29 april 2024
Wanneer Tante Taart door een ongelukje met haar been in het gips beland, roept ze de hulp in van Saar en Janna. Er is immers een taartenwinkel die gerund moet worden. Maar niet alleen in de winkel is er hulp nodig, ook is er de jaarlijkse taartenwedstrijd van het dorp die binnen enkele dagen plaatsvindt.

Janna en Saar zetten alles op alles om een prachttaart te bakken, maar zal hun best doen genoeg zijn om de prijs van beste taart te winnen?

Wat een héérlijk boek van deze gekke Zoete Zusjes! Als mama zijn de uitspraken en kuren van de zusjes héél herkenbaar en waarheidsgetrouw. Amusante, kleurrijke echte Zoete Zusjes illustraties maken het geheel af. Fijn dat deze steeds herkenbaar blijven voor de kids, ze tekenen ze ondertussen zelfs al na! De Zoete Zusjes logeren bij Tante Taart is zoals verwacht een leuk, vrolijk, speels en grappig verhaal om samen heerlijk mee te giechelen.

Het recept van de regenboogcupcakes is een leuk extraatje! Zo kunnen we onszelf eens wagen aan een mini- bak wedstrijd van Tante Taart.

Fee (10): Het is een leuk boek, misschien het leukste Zoete Zusjes boek tot nu toe. Ik vind dat het vier sterren verdient. Het is leuk dat het niet zo als in de meeste boeken ze onmiddellijk eerste worden, ze worden tweede. OEPS…verklapt! Maar dat is leuk.

Als ik echt iets moet zeggen dat ik niet leuk vind is het dat ze pas in één van de laatste pagina's in het verhaal schrijven dat ze zijn begonnen met het YouTube kanaal en zeggen waarom ze de Zoete Zusjes heten. Maar dat is niet echt zo. Soms kom je er laat op. OEPS…Weer iets verklapt! Sorry!

Maar veel leesplezier! Daaag! Veel liefs Fee xxoo<3 <3

Meer recensies van AnneliesLeest