Bloedhitte is een leuk & origineel verhaal met spanning en humor!

Monique en Lieneke zijn al 25 jaar vriendinnen. Lieneke is net gescheiden en kan de herinneringen aan haar ex-man maar moeilijk wegstoppen.
Om haar zinnen te verzetten vertrekt Lieneke met haar beste vriendin Monique naar Portugal voor een heerlijke zonvakantie.

~De heerlijk zon & spannende momenten

De cover ziet er heerlijk zonnig uit en trekt je zo mee de zonnige hitte in. In de 3e persoon lezen we over Monique en Lieneke, beide 41 jaar. Ze zijn er echt aan toe om er even tussenuit te gaan. Op sommige momenten zijn het net twee tegenpolen. Lieneke heeft nog veel verdriet van haar stukgelopen relatie en geniet van de rust. Monique daarentegen gaat er 's avonds nog op uit. Zo hebben ze ieder hun vertier.

Noortje Brink kan leuke verhalen vertellen. Deze leest heerlijk weg op een zonnig terras. Het vorige spannende verhaal ging over kou & sneeuw. Bloedhitte heeft leuke personages, een langzame opbouw aan spanning met een mooi einde.

-Conclusie

Bloedhitte is een leuk & origineel verhaal met spanning en humor. I love it!
Hartelijke groeten, Annette Overvoorde
Birdy's Boeken, https://birdysboeken.blogspot.com/2020/05/noortje-brink-bloedhitte.html

Meer recensies van Annette Overvoorde