Leuke toevoeging aan Insomnia.

Annette van Barneveld 27 februari 2019 Boekverkoper
Achterflap

'Nummer 9' van Jilliane Hoffman is een kort verhaal dat voorafgaat aan het boek 'Insomnia'. Het verhaal is tevens los te lezen.
Jilliane Hoffman schrijft thrillers die zich kunnen meten met het beste werk van Karin Slaughter, Gillian Flynn en Patricia Cornwel.
‘Geraffineerd bouwt Hoffman de spanning op door tergend gedetailleerde beschrijvingen.’ VN Thrillergids
‘Fans van eersteklas thrillers: stop met zoeken! Express

Oordeel

Ondanks dat het maar een kort verhaal is vond ik het leuk om iets meer over "De Handyman" te weten te komen. Ik vond het jammer dat het zo snel was afgelopen. De schrijfstijl van Jilliane Hoffman is prettig en je vliegt erdoorheen. Alleen doordat het zo kort was en er veel vragen onbeantwoord bleven, krijgt het boek van mij iets minder sterren. De vragen blijven onbeantwoord om niet te veel te verklappen over Insomnia, mocht je het korte verhaal voor Insomnia lezen. Ik snap dat hiervoor is gekozen zodat de volgorde van de boeken niet uitmaakt.

Omslag

Net zo mooi als de omslag van Insomnia. Het is meteen duidelijk dat het bij elkaar hoort.

Sterrenregen

3 sterren voor het korte verhaal dat voorafgaat aan Insomnia.

Meer recensies van Annette van Barneveld