je wilt door blijven lezen

Anouk 20 april 2020

Mijn eerste Stephen King geef ik vier sterren!
Een uniek verhaal die je wilt uitlezen om te kijken wat er gebeurd met de kinderen. Er zijn opmerkingen waarom ik moest lachen en een scene waarbij ik de tranen in me ogen kreeg. Goed boek dus!

Het bijzondere verhaal van Luke Ellis die door een groep mensen ontvoerd wordt. Luke komt terecht in het Instituut. Hij wordt wakker in het in een kamer die precies op zijn slaapkamer lijkt, alleen zonder raam. Luke ontmoet Kalisha, Nick, George, Iris en de tienjarige Avery. Zij hebben allen speciale krachten, zoals telekinese of telepathie. Als je meewerkt krijg je muntjes, zo niet dan krijg je straf. Luke komt erachter dat zijn ouders vermoord zijn en wilt hulp zoeken. Maar er is nog nooit iemand ontsnapt uit het instituut.

Meer recensies van Anouk