De spicy Best Man

ANVDB 29 april 2024
'De best man' is het eerste deel van een serie over de Broers Gamble van de hand van Jennifer L. Armentrout. Het is een van de eerste boeken van deze schrijfster.

De Best Man speelt zich af rondom de meerdaagse bruiloft van Madisons broer. Madison zal hier Chase Gamble weer ontmoeten. Chase is de getuige van haar broer, maar ook de man die jaren geleden haar hart heeft gebroken.
Madison heeft het plan om Chase zoveel mogelijk uit de weg te gaan. Door hem te ontlopen, ontloopt ze ook haar nog altijd bestaande gevoelens voor hem. Maar of dat lukt...

De Best Man is een kort boek. De schrijfstijl was prettig met goed leesbare zinnen zonder moeilijke woorden. Het verhaal heeft elementen die goed gevonden zijn en personages die in de kern aansprekend of interessant zijn. Doordat het boek dun is, wordt er alleen ingezoomd op Chase en Madison. Bovendien worden binnen die verhaallijn veel erotisch getinte scènes beschreven.
Daardoor blijven alle bijfiguren abstract en daardoor komen ook Chase en Madison niet echt tot leven.

Wat opviel was dat Armentrout in herhaling verviel met name waar het de vele misverstanden tussen de hoofdpersonen en de spicy-scènes betrof. De woordkeus of de vertaling van de spicy-scènes maakte het verhaal soms banaal.
De grote hoeveelheid misverstanden tussen de personages ging ten koste van de geloofwaardigheid van het boek.

Plot: 2
Leesplezier: 2
Schrijfstijl: 2
Originaliteit: 2

Ik geef 'De best man' van Jennifer L. Armentrout 2 sterren.

Meer recensies van ANVDB