Een lange weg.

Aria 23 januari 2023
Verkeerde plaats, verkeerde moment is een story waarin het heden en het verleden wisselen. Oftewel in dit geval loops naar het verleden. Wanneer de moeder Jenn in hun mooie huis ongerust en wachtend op hun zoon Todd uit het raam staat te kijken gebeurt er op een gegeven moment een drama. Een gebeurtenis dat haar leven , hun gezin drastisch overhoop gooit. Eerst is er ongeloof, maar dan blijkt het toch geen droom te zijn. Hoe is het mogelijk dat er een moord voor hun huis heeft plaats gevonden. De dader is haar eigen zoon Todd! Hun lieve , grappige en slimme zoon! Todd wordt gearresteerd en beland in de cel. Echter verbijsterd worden Jenn en haar man Kelly naar huis gestuurd. Het zit er niets anders op om toch te proberen wat nachtust te nemen. Maar dan als Jenn de volgende ochtend wakker wordt krijgt ze een vreemd gevoel. De dag begint anders...en de dag erop, wederom klopt het niet...wat is er toch aan de hand? Het blijkt dat ze terug gaat in de tijd. Wat is de reden en hoe kan het gebeuren? Met alle gevolgen van dien probeert ze het ingewikkelde raadsel op te lossen. Hoe kom ik er uit en hoe kan Todd worden gered?

Verkeerde plaats, verkeerde moment is een verhaal met veel tijdlussen. Wellicht wat te veel waardoor het redelijk lang duurt voordat er enig tipje van de sluier wordt opgelicht. De weg naar het einde is tegelijkertijd een nieuw begin is lang. Het begin is goed. Het einde is ook prima, maar de reis is wat traag. Het mist wat spanning. Zeker voor de genre thriller. Gillian McAlistar heeft meerdere titels op haar naam staan. De andere boeken heb ik niet gelezen, maar eerlijk gezegd viel dit verhaal tegen gezien ze al wat schrijfervaring heeft.
De schrijfstijl is begrijpelijk met korte zinnen. Het aantal sterren dat ik wilde geven is 2.5 ( een halve ster extra aanvinken lukte niet bij het aangeven van de lezersscore)

Meer recensies van Aria