Je waant je helemaal in afrika met dit verhaal

averbeek 29 maart 2024
De cover van dit boek vind ik prachtig je ziet natuur en als je het boek nog niet hebt gelezen zie je een sterke zelfstandige vrouw!

Ik merk dat ik de laatste tijd ook meer historische romans wil lezen omdat mij dit boeit.

Het was voor mij een 1e boek van Sarah Lark.
Je merkt dat er ruimte is voor zwaardere onderwerpen in dit boek de jacht op dieren maar ook de dreiging van WO1.

Dit boek is ook een historische roman die verteld over de geschiedenis van Kenia.

Maar het draait vooral om Ivy, je ziet haar echt opgroeien tot eigenwijzige zelfstandige vrouw met een bijzondere liefde voor dieren.
Ze krijgt aardig wat voor haar kiezen waardoor je echt meeleeft met haar heel het verhaal.
Wat ik knap vind is dat zij ten allen tijden bij haar standpunten blijft wat niet makkelijk geweest is in die tijd.

Lark heeft een beeldende schrijfstijl waardoor je jezelf waant in Afrika!

Als je houdt van historische romans met zwaardere onderwerpen is dit boek zeker aan aanrader!

Meer recensies van averbeek