Een doos bonbons

benbijker55 16 april 2020
Een prachtige verzameling meeslepende, pikante, ontroerende, grappige, duistere. ondeugende en vooral zeer onderhoudende verhalen! Een mooie afwisseling en in een persoonlijke stijl geschreven. Knap dat deze schrijfster elke zondag een verhaal weet te schrijven. Het boek deed me denken aan een goed gevulde doos met bonbons: allemaal heerlijk en je weet niet waar je moet beginnen en wat de lekkerste is. Nou ja, misschien toch Misrekening of Echte Liefde. Nee, Onder de Oude Olijfboom, hoewel Tortelduifjes mag er ook zijn. Ach, ik zei het al: er valt gewoon niet te kiezen uit al dat heerlijks. Gewoon alles lezen!

Meer recensies van benbijker55