Friends to lovers

Blinablumebooks 03 februari 2023
Ingepakt door jou - Talia Hibbert
Friends to lovers | Celebrity | Kobo Plus boek

Deze Kobo Original zorgde voor mijn eerste kennismaking met de verhalen van Talia Hibbert. En het was een fijne eerste kennismaking. Ondanks dat het verhaal niet geheel onvoorspelbaar was, was het wel genieten tijdens het lezen.

In dit boek met dubbele perspectieven kunnen we volgen hoe de relatie tussen Will en Abigail van childhood friends verschuift naar lovers. De verschuiving gebeurt niet heel simpel, maar kost wat meer moeite. Will is gelukkig vastberaden om haar te laten zien dat hij gevoelens voor haar heeft en de kerstperiode is nog maar de start van zijn eenjarige termijn die hij ervoor wilt uittrekken.

Beiden hebben meer dan vriendschappelijke gevoelens voor elkaar maar weten het niet van de ander, als je het aan Will overlaat zal het dus allemaal geleidelijk aan gebeuren, maar dat plan mislukt snel (men neme een huisje van de oma waar ze allemaal verblijven). Abigail is in een vorige relatie gekwetst en heeft daar zeer nare herinneringen en angsten aan overgehouden. Will is gelukkig heel standvastig en geduldig (denk aan 1 jarige termijn die hij wilde uittrekken ).

Het was mooi om te zien hoe de liefde die er al altijd al was tussen de twee de kans kreeg om te ontplooien en dat personages die niet helemaal perfect zijn een plaatsje krijgen in een verhaal. Want dat maakt het onmiddellijk een pak realistischer. De kerstachtige sfeer en de romantische momenten zorgen voor een gezellig gevoel in het verhaal.

Meer recensies van Blinablumebooks