Toscaanse Dromen

Boekenwurm-82 20 april 2024
Met veel plezier mocht ik deelnemen aan de blogtour van het gezellige tweede deel van Toscaanse Dromen, dankzij Loft Publishing. Een hartelijk dankjewel hiervoor!

"Toscaanse Dromen: Van Sixpack tot schoonmoeder" vervolgt het avontuur van Mare en Alex, waar het eerste deel was gebleven. Het is zeker aan te raden om eerst "Toscaanse Dromen: Van Poepluiers tot Pavarotti" te lezen om het verhaal goed te volgen.

In dit deel worden we opnieuw meegenomen in het heerlijk chaotische leven van Mare en haar gezin. Terwijl ze hun droomhuis in Toscane betrekken, moeten ze zich zien te redden te midden van verbouwingen, werkverplichtingen, en natuurlijk de ondeugende streken van hun kinderen. De toevoeging van de Toscaanse setting voegt een extra dimensie toe aan het verhaal, waardoor je je echt even in Italiƫ waant.

Naarmate Mare zich verder begeeft in haar drukke leven, ontmoet ze niet alleen een sexy tuinman, maar wordt ze ook verrast door het onverwachte bezoek van haar schoonmoeder. Dit zorgt voor de nodige chaos in Mare's hoofd.

Al met al was "Van Sixpack tot schoonmoeder" een heerlijk chaotisch vervolg op het eerste deel. Het epiloog heeft mijn nieuwsgierigheid naar het derde deel alleen maar aangewakkerd. Ik kan niet wachten om te zien wat de toekomst nog meer in petto heeft voor Mare en haar kleurrijke gezin.

Meer recensies van Boekenwurm-82