geen weg meer terug

BonnieAngelica 20 april 2024

In deel één konden we zien dat Will en Layken samen eindigden. Echter eindigden hun verhaal daar niet. Ze zijn nu dan wel samen, maar donkere momenten overstemmen de happy momenten op het moment. Hun relatie wordt hierdoor enorm op de proef gesteld. Als het overlijden van Julia, de moeder van Layken en Kell al niet voor genoeg stressvolle momenten zorgt, voor Layken en Will. Ze staan immers niet voor de zorgen van maar één huishouden maar voor die van twee. Ondanks al deze spanningen, stressvolle momenten en de enige gebeurtenis naar de andere aan omstandigheden lijken Will en Layken er telkens samen uit te komen, sterker nog het lijkt hun band zo sterk te maken dat het doet lijken als of niks en niemand ze uit elkaar kan krijgen. Dit LIJKT maar zo.. Alsof het lot hun relatie nog niet genoeg getest heeft duikt er een spook uit Will’s verleden op…
Wanneer Layken op een pijnlijke manier ontdekt dat Vaughn Will’s ex terug is rijst de vraag is de band tussen Layken en Will wel zo sterk of weet de komst en de diverse pogingen van Vaughn om Will terug te krijgen deze zo sterk lijkende band te breken!

Terwijl bij Layken er veel onzekerheden opspelen is het voor Will zo duidelijk als het maar kan. Hij wil enkel en alleen Layken. Nu rijst de vraag.. Hoe kan hij Layken hiervan overtuigen en hoe kan hij haar duidelijk maken dat hij haar niet uit medelijden wilt..

Het is echt zo’n verhaal dat je moet en wilt uitlezen.

Meer recensies van BonnieAngelica