Voet op eigen bodem

BonnieAngelica 08 maart 2024
Vannessa Thuyns - Voet op eigen bodem.

In deze verhaal spelen Catherina ook wel Cat genoemd en Bastiaan brandt de hoofdrollen.

Cat is een getalenteerde violiste die door omstandigheden haar werk als violiste naast zich neer heeft gelegd. (De reden hiervan ontdek je in het boek zelf. Deze verklap ik niet) Wanneer Cat hierdoor en vanwege de gezondheidsproblemen van haar vader zich genoodzaakt voelt weer voet op eigen bodem te zetten besluit haar beste vriendin Lieke gelijk aan de slag te gaan. Ze heeft een tijdelijke kamer en een baan voor haar geregeld. Cat gaat op de twee kids van Menno en Viv passen. Hoewel Cat veel om de kinderen is gaan geven ligt ze niet helemaal met de ouders van de kinderen om nog maar te zwijgen over Menno die steeds meer naar haar toe trekt.. Als dat alles nog niet genoeg drama veroorzaakt is daar ook nog haar bazige en zeurende vader. Alle zorgen en spanningen beginnen Cat benauwd aan te voelen. Maar ondanks de geruzie tussen Menno en Viv en de moeilijke opstart met de kinderen, en de constante gezeur van haar vader, en de met hem wekelijkse ziekenhuis bezoekjes is er ook nog één lichtpuntje in deze toch wat vervelende situatie..
Dokter Bastiaan Brandt.
Bastiaan is een dokter die op meer dan één manier wat verlichting kan geven…
te minste voor haar dan..

Het verhaal is geschreven met een vleugje drama, een zooitje humor en veel romantische FEELGOOD.
Dit alles is zo kenmerkend voor de schrijfstijl van Vannessa. Haar verhalen lees je daarom niet voor niets het liefst in één ruk uit.

Meer recensies van BonnieAngelica