De Spaanse liefdesleugen

BonnieAngelica 23 februari 2024
De Spaanse liefdesleugen is een boek dat vanaf moment één mijn nieuwsgierigheid opwekte. Toen ik de achterflap van het boek las deed het mij gelijk aan een romantische romcom denken, waarbij een fake date centraal staat voor dit verhaal. Een echte romcom verhaal waarbij een fake date al snel doet leiden naar meer gevoelens waarbij het de vraag doet opwekken of deze “ fake date” nog wel echt zo fake is!

Het verhaal is door een aantal lezers als “voorspelbaar” bestempeld. Vanaf het begin weet je al hoe het gaat eindigen dat klopt. Echter ben ik van mening dat het juist gaat om wat er na het begin en voor het einde van het verhaal gebeurt. Alles wat daar tussen in gebeurt kan een verhaal tot een goed of slecht verhaal doen maken. Wat mij betreft is dit zeker een goed verhaal. Daarbij moet ik nog een romcom verhaal tegen komen die niet voorspelbaar eindigt.

Meer recensies van BonnieAngelica