KARTAALMON, EEN HEERLIJK VERVOLG

Saphira 29 december 2017
MENING

Ooo, wat was ik weer blij dat Johan mij weer benaderd heeft om het tweede deel van 'De Krakenvorst' te mogen recenseren. Ik heb dit boek ook echt weer met veel plezier gelezen.

Het avontuurlijke verhaal van  Frelik , Miran en Alicia gaat verder. Hun reis  gaat door wanneer de rest van het land  zich klaar maakt voor de oorlogen die zullen uitbreken nu De Wurg, Taris  en Hirita zich overal plaatsen en binnenvallen. Het wordt er niet makkelijker op om  voor iedereen hun doel te bereiken. Veel slecht en onbetrouwbaar volk komen ze tegen, meerdere gevechten breken uit en wie is er nog te vertrouwen? Zal het lukken om Miran te redden? en Alecia kan ze uit handen blijven van de almachtige?

Het boek sluit zich mooi aan op het eerste deel.  De vlotte schrijfwijze is ook doorgezet, waardoor het boek heerlijk weg leest.  Je kan goed merken dat de schrijver is gegroeid, hij heeft meer details en actie aan het boek toegevoegd. Dit vindt ik zelf een pluspunt en het is fijn om te lezen. De karakters zijn ook beter uitgewerkt hierdoor kon ik mijn eigen goed in hun plaatsen.

Het boek zelf heeft een mooie cover wat goed bij het eerste deel past. Hij bevat de mooie aantal van 366 bladzijden en de prijs is ook nog goed voor zo een leuk boek.

Ik zal dit boek aanraden aan onze fantasy lezers en Young Adults onder ons.

Ik heb erg genoten van dit boek en ik zal zeker meer gaan lezen van deze schrijver.

Sterren

Ik geef dit boek 4 sterren.

BOOKLOVERSAPHIRA

Meer recensies van Saphira