'PROOI', ZO VEEL BETER DAN JAGER.

Saphira 28 januari 2018
MENING

'Prooi' wat een fantastische boek was dit. Kim heeft weer een buitengewoon heerlijk verhaal neergezet. Dit tweede deel van 'De Jager en Prooi' tweeluik is echt veel beter dan het eerste.  Het verhaal zelf sluit mooi aan op 'Jager' en heeft een vlotte en fijn lezende schrijfstijl. Kim heeft in dit boek het verhaal beter uitgewerkt en hierdoor kan ik mijn eigen veel beter plaatsen in het verhaal. Het verhaal is fantasierijk, emotioneel, krachtig en heeft voldoende spanning. De hoofdkarakters, mijn favorieten, Meaghun en Liis groeien erg goed mee met het verhaal en ik kan mijn eigen goed in het verhaal plaatsen. Ik had soms zelfs medelijden met deze karakters hoe alles verloopt voor hun. De karakters pontifex Kaban,  broer Cighal en moeder Margal zijn hele sterke personen en komen veel meer naar de voorgrond. Ook hun verhaallijn is geweldig om te lezen.

Dit bijzondere verhaal was erg moeilijk weg te leggen en om uit je hoofd te krijgen. Ik zou graag nog meer willen lezen over deze tijd in de wereld van Lilith. Ik kan ook niet wachten om in  het boek 'Bloed'te binnen. Dit boek is het nieuwste boek van Kim en speelt zich af na de 'Lilith' trilogie.

Het boek zelf heeft een mooie cover wat goed aansluit op het eerste deel. Hij bevat ook het geweldige hoeveelheid van 503 bladzijden.  Dit is echt een pluspunt. Ik hou er van als een boek doe dik is. De prijs van het boek €24,95 lijkt aan de hoge kant, maar het boek is het echt waard.

STERREN

Ik geef dit boek 4,5 sterren