Heerlijk verhaal!

Het stuklopen van Nora’s relatie zorgt ervoor dat ze haar leven helemaal omgooit. Ze verhuist niet alleen naar de grote stad, maar begint ook een nieuwe carrière. Gelukkig voelt ze zichzelf al snel thuis in Utrecht en maakt haar bedrijf De Limonadebrigade een droomstart!
Alleen helaas gooit haar gezondheid roet in het eten. Op doktersadvies moet ze een paar weken aan de kust doorbrengen, in de hoop dat de zeelucht haar goed doet. Maar hoe kom je in het hoogseizoen aan een beschikbare en niet heel onbelangrijk, een betaalbare accommodatie?
Nora’s cliënt heeft dé oplossing: ze mag verblijven in haar huisje aan de kust. Nora hoopt op een paar rustige weken, maar dan heeft ze nog geen kennis gemaakt met zwerfkater Guus en de charmante fysiotherapeut Sam! En waarom duikt haar ex ineens op?? Complete chaos dus!

Ademloos is het tweede verhaal van Janice Bakker en wat heb ik er weer van genoten!
Janice heeft een hele prettige schrijfstijl, waardoor het verhaal lekker wegleest!
De titel en cover past heel goed bij het verhaal! Door de cover verlang je gelijk naar de zomer!

De verhaallijn is leuk, origineel en is geen moment saai te noemen. Dit ook omdat het korte hoofdstukken zijn, waarin er veel gebeurt.

De personages zijn leuk en realistisch neergezet en passen goed bij elkaar. Je kunt je er als lezer goed in verplaatsen.
Nora is een vlotte, krachtige vrouw die haar zaakjes goed op orde heeft. Je merkt ook heel goed wat astma met je doet. Mooie verhaallijn wat je niet snel ergens leest.
Sam is natuurlijk een heerlijk personage, maar ik heb ook erg genoten van Hermien!

Kortom een heerlijke feelgood, met een mooie, krachtige verhaallijn. Een verhaal om even bij weg te dromen en te verlangen naar de zomer.
Een verhaal wat in één keer uit moet, echt een aanrader!

Meer recensies van Bookstagram_ilona