Lezersrecensie

Heerlijke feelgood!

Als je denkt, Ik heb zin om een heerlijk feelgoodverhaal te lezen vol met humor en ik wil even heerlijk wegdromen, dan heb ik het juiste verhaal voor je!

‘Oppas gezocht’ is een verhaal waar alle ingrediënten inzitten voor een op en top feelgoodverhaal. Het verhaal is vlot, levendig en humoristisch geschreven waardoor je door het verhaal heen vliegt. Het bevat naast de humor ook de nodige ontroerende momenten met veel ups en downs, leuke en verrassende wendingen en een heerlijk einde!

Ga er maar aanstaan, je raakt alles kwijt, besluit een baan aan te nemen als oppas, mag daarvoor naar een heerlijk eiland en owja het zijn wel drie kinderen waar je dag en nacht op moet passen. Sophie overkomt dit allemaal, ze lijkt niet zo snel van haar stuk gebracht en heel daadkrachtig maar toch voel je haar onzekerheid van wat te doen en hoe nu verder. Toch handelt ze heel veel zonder ook maar een seconde na te denken en dat maakt het juist zo hilarisch! De kinderen Cloë, Mason en Ava hebben ieder hun eigen karakter en zijn lekker uitgesproken. Want hoe leuk is het om hun oppas uit te proberen…. Ook de andere personages zijn stuk voor stuk leuke personages en zorgen samen voor een mooi compleet verhaal.

‘Oppas gezocht’ is een verhaal waar ik enorm van heb genoten, het was dan ook zo uit! Ik waande me even heerlijk op Hawai! Ik hoop nog veel meer verhalen van Sabine te kunnen lezen!

Meer recensies van Bookstagram_ilona

Gesponsord