Indrukwekkend verhaal

bookswithonno 18 juni 2021
Sommige verhalen maken een grote indruk op je en blijven nog lang bij je nadat je het boek uitgelezen hebt. 67 Seconden van Jason Reynolds is zo’n boek. Toen ik zag dat er een Nederlandse vertaling van de graphic novel uit zou komen, kon ik niet wachten om hem te lezen! Ik heb het boek vorig jaar gelezen en vond het onwijs goed, dus ik wilde graag zien hoe het verhaal vormgegeven zou worden. De graphic novel stelde zeker niet teleur! Het verhaal is prachtig vormgegeven en ik vind dat de illustraties een prachtige toevoeging zijn aan dit al indrukwekkende verhaal. Nog iets wat dit verhaal zo speciaal maakt is het einde. Ik ga niks spoilen, maar het einde kan door iedereen anders geïnterpreteerd worden. Als je dit verhaal nog niet gelezen hebt raad ik zeker aan om het boek of de graphic novel op te pakken! Beide zijn quick reads, maar zullen niet snel uit je gedachten verdwijnen.

Graag wil ik Blossom Books bedanken voor het recensie-exemplaar.

Meer recensies van bookswithonno