Super leuk verhaal met geweldige representatie

bookswithonno 13 augustus 2021
De Laatste Halte heeft een super origineel verhaal. Naast het originele verhaal had het boek geweldige representatie, namelijk: anxiety, een biseksueel hoofdpersonage, een Chinees-Amerikaans queer bijpersonage, een panseksueel bijpersonage, een trans bijpersonage en een zwart queer bijpersonage. Dit boek is zo rijk aan representatie dat ik waarschijnlijk nog een aantal dingen ben vergeten te noemen. Verder zijn de personages in dit boek zo goed geschreven en hebben ze ieder een eigen unieke persoonlijkheid. Mijn lievelingspersonage was Isaiah, de drag queen die tegenover August woont. Ook hield ik van de romantiek in dit boek en maakte de vriendschappen tussen de personages me erg blij, maar eigenlijk maakte dit hele boek mij gewoon blij. Mijn enige twee kleine minpuntjes zijn de lange hoofdstukken (ik ben meer fan van korte) en dat het tempo waarin het verhaal verteld werd vooral in de eerste helft nogal traag was. Ondanks dat raad ik dit verhaal 100% aan!

Graag wil ik Zomer & Keuning bedanken voor het recensie-exemplaar.

Meer recensies van bookswithonno