Mooi en emotioneel verhaal

bookswithonno 07 augustus 2021
Bordeauxrood is een verhaal waar ik even een paar dagen van moest bijkomen. Het verhaal ligt heel dicht bij de auteur en dat merk je ook echt tijdens het lezen. De schrijfstijl neemt je mee op een emotionele rit en ik heb zelf dan ook een traantje moeten wegvegen. Het verhaal volgt Michelle (in het verleden) en Loes (in het heden). Eigenlijk denk ik dat het boek het indrukwekkendst is als je er blind ingaat en daarom zal ik in mijn review niet meer over de inhoud vrijgeven. Ik vond het onwijs mooi hoe de twee verhaallijnen van Loes en Michelle samenkwamen en hoe verscheidene emoties beschreven werden. Pijn en liefde kunnen apart ervaren worden maar worden in dit boek tegelijkertijd ervaren door beide hoofdpersonen. Als mensen komen we soms voor situaties te staan die ons en onze dierbaren pijn doen, maar waar we niks aan kunnen veranderen. Iedereen kan zich denk ik wel vinden in dit gevoel van machteloosheid en daarom denk ik dat dit boek zoveel emoties in lezers naar boven brengt. Als jij er net als mij ook zo van houd om emotionally destroyed te worden door boeken dan raad ik deze zeker aan!

Meer recensies van bookswithonno