Originele psychologische thriller

bookswithonno 26 mei 2021
De prachtige cover van dit boek in combinatie met de spannende synopsis trok mij meteen aan om dit boek te lezen, en ik heb er zeker geen spijt van. De auteur heeft zelf een vergelijkbare reis gemaakt in Noorwegen en dat is in haar boek zeker te merken aan de gedetailleerde beschrijvingen van het landschap. Ik had echt het gevoel dat ik zelf de reis aan het maken was door het mooie Noorwegen. Verder vloog ik door de bladzijdes heen door de korte hoofdstukken (waar ik zelf groot fan van ben) en het leuke formaat. Het boek bevatte namelijk naast normale hoofdstukken ook hoofdstukken met chat berichten, feiten over Noorwegen en fragmenten uit een televisieshow. Aangezien dit een psychologische thriller is houd het boek zich erg bezig met het doen en handelen van de personages, en dit interesseerde mij heel erg. Het enige wat voor mij aanweziger had mogen zijn was de spanning. Ondanks dat de plottwist in het boek een erg aangename verrassing was, ervaarde ik voor de twist weinig spanning tijdens het lezen. Vandaar dat ik dit boek 3.5 sterren geef.

Graag wil ik De Crime Compagnie bedanken voor het recensie-exemplaar.

Meer recensies van bookswithonno