Onwijs leuk boek!

bookswithonno 22 juli 2021
Dit boek was zo leuk om te lezen! Zelf ben ik erg fan van The Princess Diaries films en dit boek heeft eenzelfde thema, namelijk: een tienermeisje dat er plotseling achterkomt dat ze een prinses is. Dit thema maakte dit boek een must-read voor mij! Naast royalty had dit boek ook nog andere thema’s, waaronder: identiteit, romantiek, familie en drama. Het hoofdpersonage, Izumi, is een realistisch geschreven personage waar ik mezelf makkelijk in kon vinden. Hiernaast vond ik het onwijs leuk om te lezen over de Japanse cultuur en om deze door Izumi haar ogen te verkennen. Verder was dit boek erg makkelijk weg te lezen. Dit kwam zowel door de fijne schrijfstijl als door het feit dat het verhaal gewoon zo ontzettend leuk is om te lezen. Als je net als mij een fan bent van The Prinses Diaries of als je opzoek bent naar een leuk en luchtig boek om bij weg te dromen, dan is dit een boek voor jou.

Graag wil ik Best of YA Books bedanken voor het recensie-exemplaar van Tokio voor altijd.

Meer recensies van bookswithonno