Spannend verhaal!

BregBlogt 26 april 2022
In 2019 las ik Dubbel bedrog, het debuut van Julienne. Daarmee zette ze direct de toon: wat een toffe thriller was dat. Toen Julienne me vertelde dat ze een nieuw boek had geschreven, was ik dan ook direct nieuwsgierig. Opnieuw werd ik op mijn wenken bediend. Een spannende thriller, die je tot het eind bezig houdt. Ik had tijdens het lezen verschillende complottheorieën, maar uiteindelijk was mijn hoofdverdachte toch niet de juiste. Dat vind ik altijd fijn, want dat betekent dat het boek niet voorspelbaar is. Ik had aan het einde nog wel een los eindje, waarvan ik eigenlijk nog iets meer had verwacht. Zonder al te veel te verklappen: er is een personage dat wat verdachte dingen doet, maar op het einde komt daar eigenlijk geen uitleg voor. in mijn hoofd blijft dat dan nog even nazingen: hoe zit dat nou precies?

Maar, als dat het enige minpuntje is, kan ik niet anders stellen dan dat Julienne Brouwers opnieuw een spannende, boeiende thriller heeft geschreven. Met een origineel onderwerp, goede verhaallijnen en de nodige spanning erin. Ik heb genoten!

Meer recensies van BregBlogt