Dit debuut is een échte binnenkomer!

BregBlogt 02 september 2022
Geheimen hebben we allemaal, maar wat doe je als je geheim dreigt uit te komen?
Suus is 28 en werkt in een kringloopwinkel. Haar leven kabbelt een beetje voort, zonder al te grootse dromen en gebeurtenissen. Tot ze op date gaat met de gladde Robbert.
Die avond zorgt ervoor dat haar leven een compleet andere wending neemt.
Een web van leugens wikkelt zich steeds strakker om Suus heen, tot het moment dat ze alles dreigt te verliezen. De waarheid biedt haar een uitweg...
Deze debuutroman van Danielle van Helden is écht een binnenkomer. Ik heb van de eerste tot de laatste bladzijde genoten van het verhaal, de personages en de grapjes tussendoor.

Quote: " Kijk mij eens gaan! Ik snap nu waarom dit zo verslavend is. Ik ben een gazelle die moeiteloos over de steppe sprint, elegant en op volle snelheid. Dit voelt geweldig. Het duurt precies tot het eind van de straat."

Toch is het niet alleen lachen, gieren, brullen. Er zit een serieuzere lading in het verhaal, die zorgt voor een mooie balans tussen luchtig en beladen.
Een absolute aanrader voor als je houdt van feelgood met een diepere laag! Ik hoop dat Danielle nog veel meer mooie romans gaat schrijven!

Meer recensies van BregBlogt