Leuk tussendoortje!

Brigitte 25 juli 2023
Dating Travels is een feelgood novelle geschreven door Fiona Gothfield.

Één van de hoofdpersonages is Lucas. Hij mag eindelijk het notariaat van zijn moeder overnemen, als zij beslist om met pensioen te gaan. Zijn zus Marie vindt dan ook dat het stilaan tijd wordt dat Lucas met een leuke vrouw kennis zou maken. En als hij alleen maar werkt, gaat dat niet lukken. Daarom schrijft ze hem in voor Dating Travels. En omdat ze haar broer zo goed kent, vult ze in zijn plaats het formulier in.

Het tweede hoofdpersonage is Babette. Een jongedame die graag haar carrière op de eerste plaats zet, maar daardoor geen sociaal leven heeft. Haar goede vriend Giel kan haar overtuigen om zich in te schrijven bij Dating Travels en zodoende vertrekken zowel Lucas als Babette naar het zonnige Mauritius voor een datingprogramma.

Fiona Gothfield heeft een vlotte schrijfstijl. Ze schrijft gedetailleerd zodat je je een mooi beeld kan vormen van de prachtige omgeving en van de personages.

De afspraakjes en hilarische toestanden toveren een glimlach op je gezicht. Het toont eveneens aan dat onopgeloste zaken uit het verleden nog niet volledig verwerkt zijn.

Dit verhaal wordt verteld vanuit twee perspectieven. Eénmaal vanuit het oogpunt van Babette en anderzijds geeft Lucas zijn standpunt weer.

Zullen deze twee harde werkers alleen terug naar huis keren of kunnen ze elkaars hart veroveren?

Deze feelgood novelle is luchtig geschreven, heeft humor, romantiek, spanning en is heerlijk om tussendoor te lezen.

Voor mij 4**** waard.

Meer recensies van Brigitte