vierdaagsethriller

16 november 2015
Ik wilde al tijden een vierdaagsethriller lezen. Als trouwe vierdaagseloper moest dat toch een keer gebeuren =)

Het plot is spannend en verassend. Er waren een aantal momenten waarop informatie precies op het goede punt gegeven werd (of juist niet). Top!
Het is heel leuk een verhaal te lezen over een plek waar je vandaan komt, omdat je weer hoe de locaties eruit zien en dat zorgt voor een beter voorstelvermogen. En je kan nog eens aan het verhaal terugdenken als je langs deze plekken loopt.

De personages zaten goed in elkaar en waren interessant om te lezen, een heleboel connecties hebben de personages ook met elkaar. Dit is prettig en spannend.

De ontknoping viel me een beetje tegen, omdat de dader nogal voorspelbaar was. Het einde daarintegen  was weer geweldig, omdat t niet (helemaal) goed afliep (dan doen verhalen, zeker thrillers, te vaak!).

De manier van vertellen leest goed, maar er wrong wat mij betreft ook iets. Ik weet niet goed waar dat aan lag, maar het vloeide voor mijn gevoel niet zo lekker. Ik kon niet heel lang achter elkaar in dit boek doorlezen. Maar misschien wordt me manier van schrijven beter bij de volgende thriller!

Al met al een prima thriller! Ik heb er plezier mee gehad!

Meer recensies van