Een boek dat iedereen moet lezen!

Qua thematiek vond ik het een zeer sterk boek. Een boek die iedereen zou moeten lezen zodat iedereen kan begrijpen waarom andersgekleurden (ik weet niet welk woord ik moet gebruiken om ethisch correct te zijn) in de marginaliteit belanden en waarom het voor hen zo moeilijk is om daar uit te geraken.
Het verhaal zat ook goed in elkaar, zodat het ook voor de jeugd een fijn boek is. Het is een young adult boek en het lijkt me niet evident om jongeren die niet graag lezen hun aandacht te vangen. Wat volgens mij bij dit boek wel het geval is.
Toch gaf ik maar drie sterren omdat ik me toch ergerde aan de schrijfstijl, maar dit komt deels omdat het een young adult is en het dus wat hipper is. Maar volgens mij ook door de vertaling. Ik ergerde me aan bepaalde begrippen zoals schatje, man,...

Meer recensies van Mother of Podencos