Moordlustig en goed.

Chardonay 12 oktober 2020
Een paar weken geleden begon ik aan dit boek. Ik heb hem even aan de kant gelegd, omdat ik het te druk met school en werk had.
Heel erg spijtig dat ik hem niet eerder uit heb gelezen. Wat een boek zeg!

Vanaf het begin tot het einde was hij echt goed in elkaar gezet.
Heel veel gruwelijk aanslagen en heel erg veel doden. Het maakten het verhaal wel helemaal af.

Wie is de dader en hoe kan hij zo iets op 2 continenten organiseren?
Dat waren de vragen die door mijn hoofd speelden. Alles werd naar mate je verder las gruwlijker, maar ook iets duidelijker.

Er overleden zowel bekenden als onbekende karakters in het boek. Bij een bepaalde aanslag, waarbij een agent overleed, werd ik zelfs boos. Hoe kan je als schrijver dit doen. Maar uiteindelijk maakten het wel het verhaal af.

Wat ik ook mooi vind is dat je nu vooral Baxter volgt en ook haar ziet veranderen. Je leert hoe wantrouwig ze is, maar zich aan de andere kant ook weer bij bepaalde personen heel erg open stelt. Haar personage vind ik gewoon geweldig.

Ik ben heel erg benieuwd naar deel 3.

Meer recensies van Chardonay