De jachtpartij

Chardonay 07 oktober 2023
Een verhaal wat naar mijn idee veeel te langdradig was. Maar het einde maakten veel goed.

Ik had veel moeite met in het verhaal komen. Veel personages die voorgesteld werden en wie met wie een relatie had of wie wel of geen beste vrienden waren.

De personages Miranda en Julian waren naar mijn idee te voorspelbaar. Wat ze gingen doen en hoe ze in elkaar staken was niet verbazend. Andere personages zoals Mark, Emma, katie etc vond ik wel leuk. Echter werden ze pas tegen het einde leuk.

Heather en Doug vond ik wel echt tof. Die twee weten niet beter dan dat deze gasten alleen vakantie komen vieren. Ze moesten eens weten waar deze vakantiegangers toe in staat zijn.

Boven elk hoofdstuk staat de naam van het personage en de datum van wanneer het zich afspeelt. Dit was wel fijn om te lezen en je begreep dan het verhaal en personage ook beter.

Het einde vond ik een beetje jammer. Het was voor mij te makkelijk afgemaakt. Ik had wat meer daarvan willen lezen. Het ging te snel voor mij.

Meer recensies van Chardonay