Sintel en As

Chardonay 20 juli 2023
Een boek dat mij toch behoorlijk verrast heeft.

Het begin is al meteen actie. Maar je leert ook de personages meteen kennen. Vooral Sintel. Het verhaal gaat natuurlijk om Sintel en alle keuzes die ze heeft en moet maken.
In het begin vond ik haar een verwend nest, maar wel één die opletten wat er om haar heen gebeurden. Ook vertrouwen en vriendschappen spelen een grote rol in Sintel haar leven.

Hoe verder ik las, hoe beter ik het vond vinden. Sintel groeiden ook wel qua persoonlijkheid. Ze is iemand die toch vol verrassingen kan zitten. Je krijgt haar niet zomaar klein.

Het einde vond ik best wel leuk. Gewoon omdat je niet iemand op uiterlijk moet beoordelen. Ik ben ook heel erg benieuwd naar het vervolg van Sintel en haar strijd om As. Zal zij ooit de nieuwe Ka kunnen worden?

Meer recensies van Chardonay