De heks in mij

Chardonay 17 mei 2023
De heks in mij

Het boek had net zo goed "Wie is/zijn de heks"

Toen ik het boek begon met lezen had ik eg veel moeite om er even in te komen. Ik denk dat dit vooral kwam vanwege het misgunnen en depressieve uitingen.

Toen er naar mijn gevoel eindelijk actie kwam, las ik hem heel snel uit. Vooral de laatste hoofdstukken las ik met veel plezier. Het boek zou eigenlijk ook wel Karma kunnen worden genoemd. Want Karma komt er wel een aantal keer in voor.

Het personage Jill vond ik echt super iritant. En dan doel ik op haar gedrag en obsessies. Vooral als het om Kaya en Gijs ging.

Wiesje is een moeilijk persoon, maar ook eigenlijk wel een sneu personages. Ik werd eerst iedere keer boos op haar, maar later vond ik haar zielig. Haar leven mag wel goed zijn geweest en ze mag er dan goed uitzien, je weet nooit wat er binnen in iemand omgaat of wat die persoon mee heeft gemaakt. Ik zal haar nooooooit een leuk personage kunnen vinden. Ze blijft een manipulatieve Hex Ex.

Kaya, tjah, die krijgt echt veel op haar bordje. Maar haar vind ik eigenlijk wel het sterkste en beste personages. Alleen jammer dat ze zo lang oogkleppen op heeft gehad.

Al met al, was dit boek toch nog leuk om te lezen en raad ik je het zeker aan.

Meer recensies van Chardonay