Een steengoed thrillerdebuut!

Christien Heinen 29 februari 2020
Wat een spannend thrillerdebuut is dit!
Een interessant verhaal dat zich zowel in Nederland als in Amerika afspeelt. Je gaat terug in de tijd en ontdekt hoe Tim Turner zich de woede van Keeler op zich heeft gehaald. Keeler is een geslepen zakenman, die nergens voor terugdeinst. Maar dan ook werkelijk niets. Sta je hem in de weg, dan verdwijn je gewoon. Letterlijk, nergens meer terug te vinden.
Het zijn vlotte, korte hoofdstukken vanuit verschillende perspectieven. Dit houdt de vaart in het verhaal en zorgt ervoor dat je steeds door wilt lezen. Boeiende personages. En een actueel thema dat je doet afvragen waarom je altijd maar gedachteloos al die cookies accepteert.
Ik heb enorm van dit boek genoten. Het lijkt niet alsof dit van een Nederlandse schrijver komt, en het is dan ook nog eens zijn thrillerdebuut! Dat belooft wat voor de toekomst. Ik kan alleen maar zeggen: een echte aanrader!

Meer recensies van Christien Heinen