Indringende thriller

corine-fraikin 24 maart 2024
Bloedwraak van Marcella Kleine. ⭐️⭐️⭐️⭐️ Deze indringende thriller was moeilijk weg te leggen. Natalia woont in Italië en werkt als weddingplanner, maar in haar eigen relatie met Lorenzo loopt het momenteel niet zo goed. Dan krijgt ze een verschrikkelijk bericht van haar moeder. Haar zusje Tara is dood. Haar wereld stort in. Hoe kan dat? Tara is pas achttien! Ze vliegt terug naar Nederland om haar moeder bij te staan en samen te rouwen. Maar haar moeder, Hellen, is nog net zo afwijzend als vroeger. Natalia gaat op onderzoek uit naar de dood van haar zusje en stuit daarbij op geheimen die voor haar moeder en voor haarzelf levensgevaarlijk zijn. Het perspectief wisselt tussen Natalia, Hellen en de dagboekfragmenten van Tara. De hoofdstukken zijn kort en daardoor leest het vlot. Een echte aanrader. Dit boek mocht ik recenseren voor De Crime Compagnie.

Meer recensies van corine-fraikin