Moeilijk weg te leggen...

corine-fraikin 17 maart 2024
Vertigo van Emelie Schepp. ⭐️⭐️⭐️⭐️ Dit is het zevende deel met officier van justitie Jana Berzelius in de hoofdrol. Het was al even geleden dat ik deel zes gelezen had, maar na twee hoofdstukken zat ik weer gelijk in het verhaal. In een afgelegen gebied wordt in zijn huis het lichaam gevonden van een gepensioneerde politieagent. Hij is vermoord en de moordenaar laat een boodschap, in de vorm van een pratende teddybeer, achter in zijn buik. Rechercheurs Mia en Henrik doen er alles aan om de boodschap te duiden. De beer zegt namelijk een naam: Filippa Falk. Wie is ze? En waarom is ze bijna niet te vinden? Ondertussen wordt Jana opnieuw geconfronteerd met het verleden. Zal het haar lukken om haar vriend Per te beschermen? En kan ze eindelijk afrekenen met Danilo Peña? Heerlijke serie!

Meer recensies van corine-fraikin