Geen veilige plek

Cottenier Ina 09 september 2020
Dit is het vervolg op "zonder een woord" maar dit boek kan ook losstaand gelezen worden. Dit verhaal gaat meer over de dochter van Cynthia en Terry dat besluit om met haar vriend een huis binnen te breken waarvan de bewoners op reis zijn om een joyride te maken met hun porche maar dan pas begint alle ellende. Want blijkbaar zijn ze niet alleen in dit huis. Een schot wordt gelost maar wie heeft geschoten. Wat deed die andere persoon in dit huis. In het begin was het wat wennen aan al de personages die op me af kwamen maar naarmate het verhaal vallen alle puzzelstukken in elkaar en had ik echt wel moeite om te stoppen met lezen als ik moest gaan slapen. En ik ben geen echte thrillerfanaat dus wanneer ik het boek niet spontaan toe klap verdient dit een 5 sterren.

Meer recensies van Cottenier Ina