Kaakslag

Cottenier Ina 09 september 2020
Na haar scheiding beslist Joyce haar leven opnieuw te beginnen en besluit de stad in te ruilen voor een plattelandsdorpje maar haar dochter Kiara kan haar moeilijk aanpassen. Het is voor haar moeilijk om nieuwe vriendinnen te maken tot ze Tim leert kennen dat ook bij haar in de klas zit en de enige dat een beetje interesse in haar toont en vriendschap met haar wil sluiten maar er zit meer achter, veel meer. Op een dag verdwijnen de kinderen. Wat is er aan de hand en bovenal waar zijn ze naartoe. Het einde was voor mij beetje verwarrend. Ik ben er eigenlijk nog niet goed uit wat ze nu bedoelden met die laatste zin. Iets wat eerst heel duidelijk was doet me nu weer twijfelen en blijf ik met vragen zitten. Daarom net geen 5 de ster.

Meer recensies van Cottenier Ina